The wishlist name can't be left blank

Vaak gestelde vragen (faq)

Bestelinformatie

Bij het plaatsen van een bestelling gelden de volgende verzendtarieven:

- De verzend- en behandelkosten bij levering in Nederland bedragen €  9,91 ( is € 11,99 incl. btw) en zijn gratis bij bestellingen vanaf € 82,00 (is € 99,22 incl. btw)
- De verzend- en behandelkosten bij levering naar België bedragen € 12,32 (is € 14,91 incl. btw) en zijn gratis bij bestellingen vanaf € 82,00 (is € 99,22 incl. btw)

Voor alle overige landen binnen Europa of buiten Europa kun je contact met ons opnemen.
Wij zullen dan afhankelijk van het gewicht van je bestelling en het door jouw opgegeven afleveradres de verzendkosten bepalen en aan je doorgeven.   

*ideal

Horeca.shop werkt met iDEAL, de meest voorkomende betaalmethode.

*Bankoverschrijving (factuur)

Betalen per factuur. U ontvangt een factuur in pdf-formaat na het plaatsen van een order. Deze factuur kunt u betalen wanneer het u uitkomt.  LET OP! Wij verzenden de bestelling direct nadat wij de betaling op de rekening ontvangen hebben.

U zit nergens aan vast na het plaatsen van een order met als betaalmethode: bankoverschrijving. U heeft pas definitief besteld zodra wij de betaling van u ontvangen hebben. 

*PayPal

Betalingen via PayPal zijn mogelijk.

*Creditcard

Alle gangbare creditcards worden geaccepteerd.

*Mister Cash / Bancontact

Mister Cash is een betaalmethode speciaal voor onze klanten uit België. Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.
Betalingen met Bancontact/Mister Cash gebeuren zoals dat bij creditkaarten het geval is, maar dan gewoon met uw eigen bankpas. Het enige wat u hoeft te doen is uw kaart gegevens in te vullen en uzelf in een beveiligd scherm van uw eigen bank te identificeren, zoals dat ook bij internetbankieren gebeurt.

*Op rekening bestellen

Vaste klanten, scholen, zorg en overheidsinstellingen kunnen achteraf betalen. Wij hanteren een betalingsternijn van 14 na levering ( in overleg kan dit aangepast worden).

Onze klantenservice is van 09.00 uur tot 17.30 uur bereikbaar via de chat, mail of telefoon.

Je kunt een geplaatste bestelling nog wijzigen. In dit geval neem dan telefonisch, of via de chat contact met ons op zodat wij gelijk je order kunnen wijzigen of kunnen annuleren.

Iedereen is welkom bij Horeca.shop! Je kunt daarom ook als particulier bij ons bestellen.

Bij de aankoop van een product heb je altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. Soms varieert de garantieperiode van 1 jaar tot 2 jaar afhankelijk van het product. Ontstaat er een storing en of defect en het betreft geen gebruikersfout dan zullen wij direct komen met een oplossing om het probleem te verhelpen. 

Scholen, overheidsinstellingen en vaste klanten mogen standaard bij ons op rekening kopen. Bestel je voor de 1e keer bij ons en val je niet onder een overheidsinstelling dan controleren wij of je achteraf mag betalen. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 werkdagen. In overleg met ons kan dit langer zijn.

Leverinformatie

Op de dag dat jouw bestelling wordt verstuurd ontvang je van onze vervoerder Postnl een track en trace zodat je je bestelling gemakkelijk kunt volgen. Indien het geen pakketzending betreft, maar een pallet levering betreft dan krijg je (meestal telefonisch) van onze klantenservice door wanneer de pallet geleverd gaat worden. Indien je voorkeur uitgaat naar een andere dag dat de pallet geleverd wordt dan kan duiteraard in overleg met onze klantenservice.  


Al onze pakketten worden geleverd door Postnl. Op de dag van verzending ontvang je een track en trace per mail zodat je kunt zien wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Betreft het een pallet of andere leveringen die niet per pakket verstuurd kunnen worden dan volgt er een telefonische update over jouw levering. Je hoort dan van ons op welke dag jouw bestelling wordt geleverd. 

- De verzend- en behandelkosten bij levering in Nederland bedragen € 9,91 (is € 11,99 incl. btw) en zijn gratis bij bestellingen vanaf € 82,00 (is € 99,22 incl. btw)
- De verzend- en behandelkosten bij levering naar België bedragen € 12,32 (is € 14,91 incl. btw) en zijn gratis bij bestellingen vanaf € 82,00 (is € 99,22 incl. btw)

Voor alle overige landen binnen Europa of buiten Europa kun je contact met ons opnemen. 
Wij zullen dan afhankelijk van het gewicht van je bestelling en het door jouw opgegeven afleveradres de verzendkosten bepalen en aan je doorgeven.  


Bestel je op werkdagen voor 12.00 uur, dan geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat je bestelling
binnen 1-3 werkdagen wordt bezorgd. Indien iets met spoed de volgende dag met zekerheid geleverd dient te worden dan is dit in
sommige gevallen mogelijk. Je dient dan contact op te nemen met onze klantenservice. Zij gaan kijken wat de
mogelijkheden zijn en wat de eventuele extra kosten bedragen voor de spoedlevering.   

Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We zijn voor een deel wel afhankelijk van
externe partijen, waardoor de bezorging in een enkel geval vertraagd kan zijn. Indien er een vertraging ontstaat in de
levering dan word je hiervan door onze klantenservice op de hoogte gesteld. Er wordt dan ook gelijk aangegeven wanneer
je de bestelling wel kunt verwachten.  

Als je bestelling met schade wordt geleverd is dat vervelend. Wij zullen dit zo goed mogelijk met jou oplossen. Om het proces te versnellen ontvangen wij graag foto's van de beschadigde artikelen en de verpakking. Deze foto’s kun je mailen naar [email protected] of stuur een bericht via WhatsApp: +31(0)6-38922685. Graag je ordernummer erbij vermelden! 

Als je een klacht hebt over jouw geleverde product dan kun je deze klacht mailen naar [email protected] of stuur een bericht via WhatsApp: +31(0)6-38922685. Graag je je ordernummer erbij vermelden, zodat wij je sneller kunnen helpen. Als wij je bericht hebben ontvangen dan krijg je van ons binnen 24 bericht en zullen wij je laten hoe we jouw klacht kunnen oplossen. 

Je kunt jouw storing (en of defect) samen met jouw ordernummer mailen naar [email protected].  In dit geval vragen wij altijd naar een uitgebreide toelichting en indien van toepassing foto’s zodat wij jou snel kunnen helpen. Doet dit zich voor binnen de garantieperiode en betreft het geen gebruikersfout dan zullen de kosten die nodig zijn om het probleem te verhelpen door ons worden vergoed. 

Als je een bestelling wilt retourneren of ruilen dan moet je dit binnen 14 dagen na ontvangst per mail, aan ons doorgeven (deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product).
Je ontvangt van ons een mail waarin de retourprocedure staat omschreven. Het product kan retour mits het ongebruikt is en in de originele verpakking retour komt. Indien je zelf het verkeerde product hebt besteld zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

Korting

Je kunt bij ons een offerte aanvragen per chat, mail, Whatsapp of telefoon. Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.30 uur.  

Telefoon:
0541-700255

Chat:

Mail: 
[email protected]

Whatsapp:
WhatsApp: +31(0)6-38922685

 Zit je al op onze site dan kun je dit nog makkelijker doen via onze knop “offerte aanvragen” deze staat in het groen en is zichtbaar op elke pagina.


Indien je ziet dat een product goedkoper wordt aangeboden bij de concurrent neem dan gelijk contact met ons op (hoe) zodat wij een prijsvergelijking kunnen maken en kijken of wij het voor dezelfde prijs (of nog goedkoper) kunnen leveren. 

Wij hanteren voor veel producten staffelkortingen. Hoe meer je bestelt van het desbetreffende artikel, hoe lager de prijs en hoe hoger dus de korting die je ontvangt!

Wij hanteren bij veel artikelen staffelkortingen, wat erg interessant is voor bedrijven die vaak veel aantallen van hetzelfde artikel willen afnemen. Deze korting is niet bij elk product van toepassing. Wij bekijken per product of er wel of geen extra korting mogelijk is. Wij doen ons best om onze producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden en houden daarbij onze concurrenten in de gaten. Indien je toch ziet dat jouw product dat je wilt bestellen bij ons elders goedkoper wordt aangeboden neem dan contact met ons op.

Bedrijfsinformatie

Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Zo leveren wij onder andere aan verenigingen en stichtingen, horeca en grootkeuken, gemeenten en instellingen, maar ook bedrijven en particulieren. Een horeca groothandel voor iedereen!

Onze adresgegevens:
Horeca.shop|Bentheimergraven 15 A |7577DAOldenzaal | KVK nr. 08145964 | BTW nr.NL816041830B01 | Bellen:+31(0)541-700255 | WhatsApp: +31(0)6-38922685 | E-mail: horeca.shop

Onze bankgegevens:
Rabobank rekeningnummer IBAN: NL88RABO0169226514
BIC: RABONL2U
t.n.v. Horeca.shop

Voordelen

Horeca.shop is de groothandel voor al je horeca apparatuur en horeca benodigdheden. Ons assortiment bestaat uit hoogwaardige kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ondertussen zijn we de leverancier van ruim 300 merken met meer dan 81.000 horeca artikelen. Een volledig aanbod om jouw restaurant, café of andere horeca gerelateerd bedrijf tot in de puntjes werkbaar te maken.

Door het houden van een centraal magazijn worden onze kosten gedrukt en profiteer jij van verassend lage prijzen op ons gehele assortiment. Tevens doen wij ons best om onze producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden en houden daarbij onze concurrenten in de gaten.

Horeca.shop is een gebruiksvriendelijke webwinkel. Ons streven is om het bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken zodat je snel je bestelling kunt plaatsen.

Horeca.shop staat voor kwaliteit. Je ontvangt op al je bestellingen minstens 1 jaar volledige garantie. En op bepaalde producten zelfs 2 tot 5 jaar! Neem voor uitgebreide informatie contact op met een van onze adviseurs. 

Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Zo leveren wij onder andere aan verenigingen en stichtingen, horeca en grootkeuken, gemeenten en instellingen, maar ook bedrijven en particulieren. Een horeca groothandel voor iedereen!

Bestel je op werkdagen voor 12:00 uur, dan geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat je bestelling binnen 1-3 werkdagen wordt bezorgd. Op het moment dat jouw bestelling bij ons weggaat ontvang je van onze vervoerder een track en trace per mail. Ben je niet thuis ten tijde van het afleveren dan ontvang je van PostNL een “niet thuis bericht”. Je kunt dan zelf contact opnemen met PostNL om een nieuwe afspraak in te plannen voor de levering van je product. Indien je bestelling met spoed geleverd moet worden, dan is dit in veel gevallen mogelijk. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Zij bekijken wat de mogelijkheden van een spoedlevering voor jou kunnen zijn.

Onze klantenservice bestaat uit een vast serviceteam dat je helpt het maximale uit jouw wensen te halen. Je kunt voor al je vragen bij ons terecht! 

Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.30 uur. 

Je kunt ons een mail of Whatsapp sturen en wij zullen zo snel mogelijk jouw bericht in behandeling nemen. Je krijgt zeker binnen 24 uur bericht van een van onze medewerkers van de klantenservice. 

Mail: 
[email protected]

Whatsapp:
WhatsApp: +31(0)6-38922685



Webshop Keurmerk: een onafhankelijk keurmerk

In tegenstelling tot sommige andere keurmerken is Webshop Keurmerk onafhankelijk. Alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen.

Het Webshop Keurmerk werd opgericht toen de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningsprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, sloten zich toen aan bij het Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.

Om de onafhankelijkheid te waarborgen is het beheer ondergebracht in de Stichting Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.

Contactmogelijkheden

Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.30 uur. 

Je kunt ons een mail of Whatsapp sturen en wij zullen zo snel mogelijk jouw bericht in behandeling nemen. Je krijgt zeker binnen 24 uur bericht van een van onze medewerkers van de klantenservice. 

Mail: 
[email protected]

Whatsapp:
WhatsApp: +31(0)6-38922685

Onlangs bekeken
No recently views items
Alles wissen