Storing aan je apparatuur

Mathijs Hermelink posted this on 11 jul. 2014

Het kan gebeuren dat een apparaat een storing vertoond.
Indien je dit constateert neem dan direct contact op met onze klantenservice!
We zorgen voor een passende oplossing. Afhankelijk van het probleem maken wij gebruik van de volgende oplossingen:

- uw bestelling wordt omgeruild voor een nieuw product
- uw bestelling wordt retour gehaald door onze vervoerder waarnaar het door onze technische dienst nagekeken wordt
- wij sturen een monteur om het defect te herstellen

Indien er een storing plaatsvindt binnen de garantieperiode en het betreft geen gebruikersfout dan zullen de kosten voor reparatie
en omruiling vergoed worden door ons. Is de garantieperiode wel verlopen en je hebt het product bij ons besteld dan kun je alsnog
met het probleem bij ons terecht. Indien nodig zullen wij het product retour laten komen, zodat onze technische dienst kan beoordelen
wat er aan de hand is. De eventuele reparatiekosten worden op voorhand met je besproken.

Categorieën: Storing en reparatie

Even geduld...

{{var product.name}}

is toegevoegd aan je winkelwagen




Webshop keurmerk


  • - Snelle levering
  • - Gratis verzending v.a. € 82,- excl. btw
  • - Wij staan achter onze producten en geven een uitstekende garantie




  • Verder winkelen
CONTACT
Post your comment

HorecaGlazen.nl